Telefon: (05) 901 41 41E-mail: info@shop4all.si
 

Pogoji poslovanja

Print

Splošni pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine shop4all.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ZVPot in priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino shop4all.si upravlja podjetje HERLAH, informacijske tehnologije d.o.o. (v nadaljevanju "ponudnik"). Ob registraciji v spletno trgovino si obiskovalec sam določi uporabniško ime in geslo ter izpolni podatke. Uporabniško ime in geslo ga nedvoumno določata in povezujeta z vpisanimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in član kluba shop4all.si (v nadaljevanju "uporabnik" ali "kupec") in pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini shop4all.si.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine shop4all.si in pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij: ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • firmo in sedež podjetja
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
  • bistvene značilnosti blaga oz. storitve
  • dostopnost blaga
  • pogoje dostave blaga ali izvršitve storitve
  • ceno blaga ali storitve z vključenimi davki
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službe za stik s kupci

Način plačila: ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (plačilo se izvede z gotovino ob prevzemu blaga dostavni službi)
  • ponudba/predračun (plačilo se izvede na osnovi ponudbe/predračuna, ki ga prejme kupec na kontaktni e-mail naslov s potrebnimi podatki za izvršitev plačila na TRR ponudnika)
  • plačilo po pogodbi (plačilo se izvede na osnovi pogodbe o poslovnem sodelovanju)

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir) z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in o vračilu blaga, če je to potrebno in mogoče.

Arhiviranje pogodbe: sklenjena pogodba (naročilo) med ponudnikom in uporabnikom se arhivira v elektronski obliki na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko poda zahtevek za kopijo po elektronski pošti na naslov info@shop4all.si ali pisno na naslov: HERLAH, informacijske tehnologije d.o.o., Efenkova cesta 61, 3320 Velenje.

Cene: spletne cene vsebujejo DDV in veljajo v spletni trgovini shop4all.si. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in v skladu z zgoraj navedenimi načini plačila.  Redne cene so običajno prodajne cene uvoznika ali proizvajalca oz. cene, ki jih ponudnik oblikuje sam. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti in veljajo do objave novega cenika na spletni strani, ter se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

Ponudba blaga: slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Zaradi narave poslovanja se ponudba spletne trgovine shop4all.si pogosto spreminja. Pri objavljenih vsebinah dopuščamo možnost napak.

Pravica do odstopa od nakupa fizične osebe, ter vračilo blaga: kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v roku 15 dni od prejema blaga in mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev.  V tem primeru kupec poda sporočilo o nameravanem vračilu blaga  po elektronski pošti na naslov info@shop4all.si ali pisno na naslov: HERLAH, informacijske tehnologije d.o.o., Efenkova cesta 61, 3320 Velenje. Kupec mora blago vrniti ponudniku v 30 dneh po pisnem sporočilu. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

 

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku 15 dni se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Vračilo plačil (plačane kupnine, poštnih stroškov in stroškov provizije Pošte Slovenije ob plačilu po povzetju) izvedemo na TRR kupca najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano,  v nespremenjeni obliki v originalni embalaži in nespremenjeni količini, razen če je blago izgubljeno, uničeno ali pokvarjeno.

Odstop od pogodbe ni možen pri dobavah avdio ali video ali računalniških programov ali potrošnega materiala, če je potrošnik odprl varnostni pečat.


Podrobni postopek nakupa:

 

1. Nakupovalna košarica

Na spletni strani je prikazano blago, katerega lahko kupec doda v nakupovalno košarico.  V blagajni je navedena vsa vsebina izbranega blaga, količina, vrednost blaga, vrednost nakupa. Kupec lahko blago odstrani z klikom na 'Odstrani' oz. spremeni količino in potrdi z klikom na 'Shrani spremembe'. Če želi dodati nov artikel potem klikne na 'Nazaj na izbiro'. Če kupec prepozna napako in nakupa ne želi opraviti, potem klikne na 'Sprazni košaro'.

 

Postopek naročila in preverjanje pravilnosti naročila kupec nadaljuje s klikom na 'Naprej na naročilo'. Na tej stopnji (1) kupec izbere način plačila in način dostave. V nadaljevanju (2) kupec izbere prejemnika. Na stopnji (3), še pred oddajo naročila so navedene vse vrednosti nakupa z morebitnimi dodatnimi stroški. Kupec preveri vsebino naročila in za dokončanje naročila klikne na povezavo 'Potrdi in oddaj naročilo'. Če je naročilo uspešno zavedeno se kupcu izpiše podatek 'Naročilo je sprejeto'.

 

Na tej stopnji prejme kupec obvestilo po elektronski pošti (naslov, katerega je navedel ob registraciji), da je naročilo sprejeto. Če kupec obvestila ne sprejme, je potrebno ponudnika o tem obvestiti po elektronski pošti na naslov info@shop4all.si oz. poklicati na tel. številko (05) 901 41 41.

 

2. Izvajanje naročila

V nadaljevanju ponudnik pregleda naročilo ter naročilo potrdi oz.  lahko naročilo z razlogom zavrne, če ugotovi, da ga ne more izvesti pod navedenimi pogoji. Ponudnik lahko zaradi zagotavljanja dobave kontaktira kupca na njegove kontaktne podatke. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenih rokih dobave, ureditvi plačila.

 

Če želi kupec dodatne informacije, če želi spremeniti naročilo oz. naročilo v celoti preklicati, mora o tem obvestiti ponudnika po elektronski pošti na naslov info@shop4all.si oz. poklicati na tel. številko (05) 901 41 41. To lahko stori v času, ko naročeno blago še ni odposlano.

 

3. Odpošiljanje blaga

Ponudnik blago pripravi, ter odpošlje v dogovorjenem roku oz. opravi storitev v dogovorjenem roku, ki je izražen v številu delovnih dni in prične šteti od dneva dokončne potrditve naročila in o tem obvesti kupca. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, ponudnik kupca obvesti ne njegove kontaktne podatke.

 

Ponudnik si pridržuje pravico izbire dostavne službe. Blago bo predvidoma dostavljeno preko Pošte Slovenije. Naročeno blago prevzamete na vaši lokalni poštni izpostavi. Če ste izbrali plačilo po povzetju pa plačate kupnino in Pošti Slovenije še provizijo za izvedbo plačila na naš TRR, po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

 

Garancija: blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski pogoji veljajo v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije oz. podatek o garanciji v tem trenutku ni znan. Kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Varnost: ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Varovanje osebnih podatkov: ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe komunikacije z uporabnikom (pošiljanje obvestil, ponudb, računov, informativnega gradiva, ostale dokumentacije). Uporabnikovi podatki ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Kodeks ravnanja: Izjavljamo, da nismo podpisniki kodeksa ravnanja spletnih trgovcev (Zakona o elektronskem poslovanju na trgu ZEPT, 6. alineja 7. člena).

 

Pritožbe in spori: ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Reklamacije, pritožbe lahko uporabnik poda po elektronski pošti na naslov info@shop4all.si ali pisno na naslov: HERLAH, informacijske tehnologije d.o.o., Efenkova cesta 61, 3320 Velenje.

Prejem pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil in sporočil uporabniku, kako dolgo  jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Veljavnost: Ponudnik si pridružuje pravico, da spremeni pogoje poslovanja kadarkoli in ne glede na razlog z veljavnostjo od objave na spletni strani dalje.

 

 

Direktor: Franjo HERLAH

 

Osveženo: 31.01.2011

 

Po povzetju, po predračunu ali po pogodbi.  Več o tem...
Pošta Slovenije ali osebni dvig.  Več o tem...
V roku 45 dni brez obveznosti.  Več o tem...